Wednesday, December 29, 2010

will be back to uitm soon..

salam...
uitm samarahan dah tunggu kedatangan student2 lama...
aku g kuching on 30 december 2010..
second last day for the year 2010..
sem ni aku perlu dok luar kampus...
huhuh... nasib baik ada juga kawan aku..
kira ok la..
the most important is bapa aku bagi aku guna kereta kat sana..
yippie..

azam nak blajar rajin2... dapat dean lagi untuk setiap sem..
yang penting aku nak dapat first class bachelor...
blogger-emoticon.blogspot.com ----->blogger-emoticon.blogspot.com
macam tu kot aku nanti... hahahha...
doa2 je la k..

last week kazen aku kawen..
so relatives dari miri come along..
bila diaorg ni datang.. riuh la rumah dikerjakan..
nak tau pa yang diarong kecohkan??
ofkoz cari benda pelik2 or buat teka teki yang buat sampai ketawa...
ketawa bukannya alang2.. sampai ketat perut..
haha.. sumpah seronok..
bukannya rumah kazen yang kawen tu riuh.. tp kat umah aku n pak cik aku..
hahah.. enjoy habis... mcm2 la aktiviti nak buat..
tp tak menjadi..
the most precious are g mandi kat swimming pool n g mkn seafood..
melantak seafood kat selera hujung kampung..
best makan ramai2..
terasa kenikmatan nya... haha..
blogger-emoticon.blogspot.com
we will do that again.. waiting for next wedding... hehe...

aku slalu pretend tak nak crita sal ..... ni...
tp pa yang dapat aku cakap skarang ni aku amat rindu dia..
hehe.... really need him..
oppss.. kantoi lak lelaki.. hee..

tak lama lagi dah nak masuk 2011...
sekejap sungguh masa berlalu...
opkoz bila tahun dah baru.. azam pun mesti baru juga...
nak tau azam aku??

1. nak naik kan berat badan aku.. target sampai 50 kg.. hehe..
2. save duit.. n guna duit dengan sebaiknya...
3. dapat seuaikan diri belajar peringkat ijazah..
4. ofkoz aku nak DEAN LIST lagi...
5. aku berada di samping dia selalu... (kih3..)
6. cuba jadi talkative lagi... (insyallah)
7. buat kerja baik.. (g umrah)
8. settlekan suma puasa yang lom ganti.. (hehe.. )
9. dapat scholarship

yang selebihnya biarkan kemudian.. xlarat nak list semua... haha..
hope semua ni dapat dicapai dengan sebaiknya.. insyallah..
blogger-emoticon.blogspot.com

aku rasa setakat ni la dulu.. klu ada masa ada la update b4 2011..
untuk last entry tahun 2010..
gtg.. hv a nice day.. :)

No comments:

Post a Comment