Friday, December 17, 2010

miri....

salam..
last wednesday aku g miri..
warghh.. so long aku x g miri..
apa lagi dah dapat green light, on jak la..
hehhe.. tiket sponsor habis.. hehhe..

really tired tym datang.. kalau dah guna bas ofkoz la penat..
but, aku buang boring dalam bas aku berangan.. haha..
keep it secret.. gagagagga...

the next day (thursday)...
aku g kuar cari dentist dulu pagi tu..
menhampakan betul..
semua appoinment dapat buat bulan januari..
bgus aku check kat kch je...
then on the afternoon, g reunion kecil2 ngan miss subia..
kat marrybrown...bnyk la pulak crita.. hahah..
then, kitaorang g rumah ot8...
lama x jumpa minah ni..
dah tu g hantar masdah balik..
then g marina.. but, xlama.. coz mak reyn suruh balik...
so hntar la reyn balik.. then, aku, esyam n pjune g la mengisi perut yang kelaparan..
huhuhu.. gla juga rasanya driving sorang2 dari luak.. haisyh.. sabar ja la..

today (friday)..
g hang out ngan kazen mazen.. yuhuu.. memang syok giler..
memang meronda mall la.. hahha..
sempat lagi main bowling.. hehe...
celen dengan kazen n kawan..
hahha.. best sangat2..
then, g pasar malam... nothing different..
balik rumah....
tunggu kazen ambik...
n maybe esok g bintulu kalau tak de aral yg melintang...
hehhehe..

need to rest.. really tired.. huhuh..
nyte...

No comments:

Post a Comment