Sunday, May 29, 2011

my vacation will start tomorrow....



salam...

cant wait for tomorrow....
yeay.. my vacation will start tomorrow...
tp xlama mana pun.. almost 1 week..

esok fly g kuching dulu...
maswing bawa aku terbang...

stay semalam di rumah kakak...
then hari selasa fly g penang...
guna airasia je..

dijangka sampai kat penang pukul 2.20 petang..
then bro kak masz yang ambik...
stay kat penang 2 malam...
ku plan nak beli wadges... seluar.. tshirt...
memadai la tu..
beg bleh jugak.. tp bukan priority aku...

2 jun kitaorg plan nak berangkat ke perlis...
sampai kat perlis chec in homestay..
pastu g padang besar...
berbelanja di padang besar...
kira2 2 malam di perlis..
them 4 jun malam tu balik g kl guna train...
if kesampaian, tu la first time aku guna train..
teruja aku..





dijangka smpai kl awal pagi.. pukul 5 pagi camtu...
then check in hotel...
aku dah book hotel garden city..

pastu plan nak bershopping kat area tu...
siap sedia je la pocket money yer..
area masjid india tu macam2 ada..

then 6 jun balik kch..
fly with fireflyz...
yeah... merasa jugak...

kali ni setiap sorang kna bawa beg..
aku guna luggage ku yang biasa tu..
full..

satu hajat aku, kalau boleh nak pinjam dslr abg aku..
tapi tal jamin dia nak bagi pinjam... huhuhu..
cmne nak gtau dia ek...
huhuhu...

nanti aku update blog bila aku kat sane ok...
wish me have a safe trip ya..

its time to sleep...
nite all..
n tq for reading...

No comments:

Post a Comment