Tuesday, May 31, 2011

mai penang... hehhehe..

salam...
aku utus kan entry kali ni dari penang...
dengan elamatnya aku landing kat airport penang pada jam 2 petang tadi..
20 minit lebih awal daripada jangkaan...
ni first time aku mai penang...
tak hairan la muka aku macam apa jer bila sampai penang..
muka teruja.. hehhehe..
tapi tak lama la kat cni...
2 malam jer kat sini.. huhuu...

next time la mai penang lagi.. ehheheh..
kali tu nanti berjalan la puas2..

sampai jer ptg tadi trus pekena nasi kandaq..
superb!!!! pedas giler...
ada satu makanan tu aku mbik jer tadi..
tak tau la pa benda tu..
tp sedap giler...
serius sedap giler...

then, g rumah abang kepada kakak ipar aku...
tq very much..
rumah kemas giler..
tq again...

tadi baru balik dari tempat makan..
kat pantai pulau jerjak..
kot betul nama tu.. tak tau la...

mata ku sudah mengantuk ni...
kerana kekenyangan...
tak lama membulat la aku kalau tiap hari makan heavy jer..
dah la aku yang jadi tukang hbis makanan...
kih3..

bah, chow dulu...
nyte....

p/s: aku jatuh hati ngan penang...
hahhaha....

No comments:

Post a Comment