Monday, March 28, 2011

masih ada ka peluang itu?

salam..
hari ini aku emo sikit...
maaf ye..
ditambah lagi dengan kepala aku sekarang dah macam berpusing-pusing..
serious, aku rasa dunia ini berputar...
memang berputar pu... keh3...

tadi aku baru dapat jadual exam aku..
fuh!!!
ingat aku suka ka...
kureng layan dengan timetable...
tp aku tak mampu nak ubah jadual tu..
di luar bidang kuasa aku..
huhuhuh...

secara konfemnya, abg aku kawen 2 mei...
tp masalahnya sekarang, ada kekangan untuk aku..
aku ada test 1 mei n 3 mei...
perkara yang cuba aku elak before tau jadual final...
punah harapan.. berkecai impian..
rasa janggal x attend wedding abg sendiri..

ah... lantak la... aku ada ke, aku xda ke...
kawen jugak dia...
aku tengah pujuk hati ni...
cuba untuk berfikiran positif..

ptg tadi aku inform la ngan bapak aku pasal jadual tu...
nothing much response..
fine... aku btol2 tak datang nanti, jgn harap korang dapat nak kol aku 1 n 2 mei tu...
aku dengan sukarelanya, mengeoffkan hp...
sampai bila aku pun tak tahu...
sampai aku dapat menerima kot....
just wait n see je la...

pa rasa korang kalau adik beradik korang kawen..
tp tak datang...
mesti hati push diri suruh datang jugak...
aku memang nak datang...
memandangkan banyak sangat kekangan...
antara nya:
1) jadual final aku tu yang buat aku susah nak decide
2) tiket balik kuching belum konfem ada, coz org lain bru nak balik dari pesta kaul....
3) bila aku nak belajar untuk final paper aku 3 mei tu...

ah!!! naik bengang aku macam tu...
satu lagi aku pikir..
perception org bila aku xda...
for sure, org carik aku..
ah!!!! lantak la korang...
hidup aku...

AKU NAK G TP................
semua org cakap tak pe tak g wedding...
apa ni... wei, abg aku kawen la.. bukan org lain...

maaf ya mak pasal petang tadi...
tym tu dah tak masuk pujuk dah..
hanging je call tadi....
aku tak nak dengar pun apa yang mak aku cakap dalam phone tadi..
aku sedih sangat..
sedih... tau tak...
aku nak datang tapi family macam xsuruh...
sampai hati korag kan...
huhuhuhu...

dah la g sabah dulu pun aku tak dapat nak ikut...
ni nak g wedding abg sendiri pun mcm tu jugak ke?
kalau macam tu, tak pe la...
aku pun tawar hati nak g..
huhuhu...
terima kasih untuk pelawaan kali kedua..
semua sama je semua...
makin korang pujuk makin aku nak g...

kakak aku lepas la... final sehari je...
aku yang ada problem...
dalam kepala aku sekarang ni....
sa dah tak nak hidup..
rasa mcm tak dihargai...
teruk sangat ka aku ni????

apa yang aku nak semua nya tak dapat...
tp aku deserve satu je la...
dean list... i must get it..

knapa mesti buat tgh aku final???
knapa??? knapa???
tau tak betapa terkilan nya aku sekarang ni...
mengalir air mata sampai dah tak dapat nak bercakap apa lagi..
kalau mcm ni, tak lama aku demam...

dah la b4 ni rasa mcm ada something yang singgah kat diri aku...
aku takut aku kna appendix.. aku cuba elak dari perkara tu...
aku tak mau..
aku sayang diri aku..
tiap hari aku stomachache.. then sakit pinggang..
abaikan... lari dari topik... ye ke lari..
hehehe..

aku nak tido dulu.. menangis terus tido..
pagi esok bgun mata bengkak..
macam mata panda..
bila aku bnyak nangis, aku cepat rasa ngantuk...
so... aku nak tido..
nyte...
wish me luck for the final exam..

FINAL EXAM vs WEDDING ABG...

bengang....

chow dulu...

No comments:

Post a Comment