Wednesday, March 30, 2011

i need more time.....

salam...
great day ka hari ni???
to me it is not...
y??
aku bru dapat assignment tadi..
alahai.. trok nya aku...
serious, assignment pun boleh dapat cipud jer...
btw, aku selalu pegang prinsip ni...

"assessment tak ok tak bermakna kita akan gagal jugak dalam FINAL"

i thought it is right..
bcoz, kalau nak score semua assessment dengan baik, takut lain pulak jadinya masa FINAL..
setiap kejayaan pasti ada zaman gelap juga..
but, i will try my best to beat the "zaman gelap"

PLEASE DON'T JUDGE BY MY ASSESSMENT, BUT JUDGE ME BY RESULT THAT I GOT IN FINAL SOON...

tp sem ni aku rasa worse sangat2...
perasaan yang tak menentu..

but, i must buktikan yang aku mampu kekalkan result terbaik yang aku pegang dari part 1 dulu..
i need an extra effort to grab it...

hanya dengan keputusan yang baik aku dapat balas jasa parents n family sikit demi sikit..
persoalan nya sekarang.. adakah aku masih mampu untuk mengekalkan result??
tiada yang mustahil selagi masih ada masa..
betul tak....

i plan to succeed, not to fail...
now, i should track myself on the right track...
starting now, mesti fokus dengan study...

ok, chow dulu.. nak study jap...
at least ada...

assalam...

No comments:

Post a Comment