Saturday, October 2, 2010

story...

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...

long time not see...
hahah.. suda lama xmengupdate blog..
kemalasan melanda diri nak berbloging.. eheheh
btw, hari ni jugak aku luang masa nak post..
cukup sebulan tak post.. hehhee

hmm.. nak story apa erk.. 
*thinking..
nak crita sal raya mcm dah lambat.. aiyoyo...
nway, raya tahun ni amat membosankan aku...
tp ada juga yang best nya...
raya with my little nephew... heheh..
n ada la kwn aku datang beraya kat umah aku..
n ada juga yang belanja aku mkn.. hehehe..
tq a lot...

malas la nak crita sal cuti.. sudah berlalu..
hmm...
last week group mgt aku buat ramah tamah..
great... assignment aka ramah tamah yang berjaya n 1 malaysia punya...
hehhehe.. enjoy sangat2 tym tu..
mgt kitaorg excel n kena puji.. ehheheh

weekend lepas ada jomheboh..
takkan ku lpas peluang yang ada..
hangout dengan kwn2..
-adlil,azie,maya,n miza-
tmu la dengan karamsighwalia..
first time tmu tu.. shake hand skali..
heheeh..
dah g jomheboh g la tengok wayang...
layan 4 madu punya cerita.. best la...
cun jugak tym tu ad sorang je lelaki..
kitaorg 4 jadi madu.. aha..
dah tu g main bowling.. wah.. best...

esoknya pulak g family day....
kemalasan betul nak pergi.. tp at last pergi jugak..
family day yang buat aku sunburn..
haiya.... nasib la tak trok sangat..

then rabu lepas, ada tournament bowling untuk rekreasi punya koku..
yahoo.. team aku menang..
hamper besar tp ringan.. hmm..
heheh..
my team : naeem, fairus, emy, amirul n nurlin
hv fun ngan korang...
balik dari men bowling g makan..
hehhe.. kenyang...
mlm tu jugak ada la sumone berik pin tudung kat aku..
thanx a lot.. nice...

last friday ada speaking test n hantar assignment mgt..
thanx miss beri full mark untuk assignment..
pasal speaking.. hmmm.. paling ok la ku rasa..
heheh.. pasal nya itaorg dapat tajuk sal biz...
aku dah dapat rasa dah dapat tajuk tu..
hehe.. thanx Allah..

yesterday.. hangout.. last k.. no more after diz..
jumpa lagi kwn baru..
kali ni kwan ad pulak...
kalau every week kuar, every week la dapat kwn baru... haaha..
kuar pun lam kol 1 macam tu..
first g la spring..
ofkoz mkn dulu.. heeheh..
the anip ajak g mbo..
layan movie... seram la kunun..
padahal tak langsung..
the blood ties..
then kitaorg g funfair..
bosannya g ctu.. tak de niat nak main coaster tu pun..
tp dah terlebih beli tiket main je la..
hmmm..
its ok..
tp hangout semalam tak berapa happy..
kna headache lagi..
sampai uitm pun beberapa minit nak tutup pagar..
dasyat.....

FINAL!!!!
kurang dari sebulan dah.. 
get ready je sekarang nie..
emah, melaka tunggu dah tu..
jgn sia2kan peluang..
dekan lagi erk.. insyallah... amin..

LOVE!!!
as usual, still ada yang waiting..
be patient ok..
but, aku still remember sumone..
hmm.. ah, forget it..
xmasuk final pun..

ok.. that all.. *wink

No comments:

Post a Comment