Saturday, June 26, 2010

macam-macam..


salam...
actually lam palak ku knek tok memang pikir macam2 dah.. huhu..

first of all ku nak crita sal kwn karib ku lok...
tp dah sik rapat sejak ku masok uitm..
dear bestfriend, knak perangei ko udah berubah glak???
sejak ko couple ngan biak ya alu ko xpandang aku gyk... y?? y??
sampai hati juak ko nak tapok apa nok patut ko share ngan aku...
jaik glak ka aku?? hah!!!!
ku dengar sal ko pun dari org lain.. ko mok ka org len pndg rendah kat kau???
ku sik mok kwn ku dicop dakya...
ariya, ex ko msg ku nanyak sal ko..
pa ku mok jwb sedangkan kau sik penah ada rasa nak kuar ngan aku..
so ku mintak ampun la.. ku padah apa nok bna..
aku tekilan juak, knak ko sanggup bulak ex ko ya..
dari ex ko ya juak ku tauk kau majuk n jelez ngan aku..
y ko perlu jelez n majuk??? patut nya ko doakan kejayaan aku..
disebabkan perasaan ko ya ko xmok kuar ngan aku gyk..
fine!! aku xkesah pun ko polah ku dakya...
btw, ku dapat rasakan knek ko dah xpndg aku sbg bestfriend ko gyk..
btw, ku nak ingatkan ko.. sapa juak nolong kau lamak tok mun x aku..
bukan niat nak ngungkit.. tp hargai la bnda ya..
kwn tetap kawan... xda istilah ex-friend..
hope ko fhm.. ku mok bestfriend ku dolok...

stop talking about her...

marek, my friend jurina jamir datang mukah.. heheh
nya nak dftar uitm.. huhuu... tahniah..
then, mlm ya mekorg jalan la ronda2 mukah wif sxuhada juak..
jalan punya jalan sampey xlalek ngan warning minyak.. heheh...
cam xbesa.. keta ya awal warning... heheh
balit umah lam kol 9.45 dak ya.. weee..
keep this moment friend..

dtg2 umah g on9 la.. pa gyk..
keep in touch ngan old friend.. budak2 smkam..
cdak tok xlamak gyk nak sambung bljr gyk pas kuar dr matrix..
good luck n selamat menjalani kehidupan universiti.. heheh
mcm2 cdak nya korek sal hidup u...
crita jak la.. dengan niat xmok dakya gelabah..
semua madah neves.. pa ka... enjoy ur campus life la dear..
punya aher ku tido marek..
lam kol 3.40 dakya bok tido..
pagi2 buta merapu ngan si aneyp n zamhari..
hahaha.. mbik takorg... humor x aku???
hahaha.. perasan jap..
tgh c8 ngan sorang kwn ku tok...
mcm2 nanyak sampey sal dean...
xda la nak dibangga glak dean ya.. but ya nunjuk brapa berat kta ngan study..
huhhu.. kuar sal ku tok low profile..
what he said?? org low profile bnyk peminat..
ya ka??? impossible jak.. hahah..
sik mok perasan bah.. hahah
but aku dpt rasa smtnhg nya terlepas kata mlm tek..
oppssss.... biar aku saja yang tahu..
hehhe.. sapa yang terlebih pandey ya tauk la apa nok that guy terlepas ckp..
hheehe..
budak aneyp sampey tunggah ku panda coz ku xmok tdow.. hahha
"panda cumil".. kih3...

sempat juak ku nak nangga match fifa tek.. heheh
uruguay vs korea... 2-1...
korea kalah eyh.. sbr jak la...
spain n portugal tetap menjadi idaman.. ahhaha
portugal vs brazil seri...
spain vs chille 2-1..
david villa handsome guy juak score.. haha

ritok ku terkenang indah ngan someone..
xperlu la ku nak mention sapa gerangan ya kan..
i really miss u dear... huhhuh
sama2 simpan moment yang best lam hidup..
paling xpat lupak kta kuar sampey tgh mlm..
if la knak terjah.. masyallah...
tak terkata... huhhuh...
miss u so much...
msg me la dear.. huhuhu..
knek ku kuat lapar tgh mlm eyh...
xlamak gmok.. heheh
mak ku dah bisin nangga ku xmkn pil multivitamin ya...
hehehe... ilex la... gmok natural gyk best..

i need rest.... i will send next post...

thnx for reading.. hehe..

No comments:

Post a Comment