Saturday, June 18, 2011

lepaking paling terlampau pernah aku buat...

salam...
pagi tadi bgun awal nak temankan emak aku g beli brang untuk kursus...
then, rushing berkemas nak g pehin..
bawa la si idzuan n victoria skali..
kira datang awal la g pehin..
muka pelik smua tengok aku..
tu la yang buat aku malas nak join diaorng.. huhuhu..
but, buat je la muka tembok... hehhee..
duduk belakang skali tadi...
sabar je la... tak layak aku nak dok depan..
tengah sesi randau, sorang mpp ni tegur aku... dia p ambik pic..
lpas ambik pic dia pun tanya..
eh2, macam kenal jak...
aku cakap la aku yang tolong dia urusetia liga pengarah tym tu..
panjang melebar cerita..
sampai ajak g pantai n bbq sekali...
then tym mpp nak bergambar, asyraf sempat nak cakap..
tanya kol brapa datang tadi.. dia pun ajak skali g bbq..
rasa memang nak g, tp berat jer..
cakap jer la insyallah...

last2 tak juga aku g..
sebab nya diaorng tak bagitau perlu byr ka..
dah aku tanya si idzuan tak jugak dia reply msg aku..
huh!!!...
bila aku cakap mybe g, boleh g dia cakap byr rm10 kat diaorng nanti..
ahh.. malas la aku.. buat semak kepala jer...
so, we plan lepak kat pantai....
heaven rasa...

first time rasa lepak sampai malam.. dari petang tu wei..
lagi2 someone tu ada bagitau nak cuba f2f cakap..
so ajak la dia melepak skali..
lagipun dia knal dengan kazen aku...
siap buat unggun api...
syez aku tak tau nak mula macam cakap dengan dia tadi...
last2 cakap la macam biasa..
cool jer... sampai tak jadi join diaorang bbq..
sampaikan si kazen aku n reyn g eli makanan.. hahha..
tinggal la aku n someone.. aku tak nak mention dalam ni...
macam2 orang cakap nanti...

aku rasa cukup la tu....
bye.. nyte...
p/s: aku boring sebenarnya sekarang.. tak tau nak buat apa... nak c8 suma tengah layan jiwa.. huhuhu...



No comments:

Post a Comment