Tuesday, January 11, 2011

leisure time....

salam..
hari sabtu lepas aku, azie, bai, aimi n pjune pergi serikin..
housemate skali ikut pergi..
coz diaorg nak pergi cari tilam..
tp tilam tak dijumpa.. barang lain yang dijumpa.. hahahha..
opkoz, aku n kwn2 lain borong baju.. senang nak tawar..
ada kat satu kedai tu, empunya kedai macam muka zizan.. syez memang macam zizan..
apa lagi mula sesi membodek aku.. dengan senyuman manis n jelingan maut gitu... hahahh...
dapat la jugak turun harga..

then, dah hbis borong semua...
time to go back..
tiba2 la pulak si baijura ni cakap nak g gua angin...
on je la.. nasib tak hujan lebat..
ambik korang... rasa macam mana dalam gua...
dengan aroma bau tahi kelawar n keadaan yang amat gelap...
btw, enjoy juga la...
dah puas jalan dalam gua tu, kitaorg pun gerak la g satok...

housemate yang nak g situ sebenarnya..
tilam ada jumpa tp mahal giler...
so, kitaorg g makan jer la...
makan kat scr..

then, gerak pergi terminal ambik barang..
hantar barang g umah kakak pastu..
mengelak dari dengar bunyi bising suroh ambik barang..
hahhaha...
maaf la ye kawan2.. lama menunggu...
hehee... menyempat melayan anak buah kejap..

then, g main go kart...
melayang rm60 sorang coz nak main benda ni..
tp puas.. sebab ambik all night...
best giler.... main sampai puas dari pukul 7.30 sampai kol 11.30 mlm...
dah puas main perut pun berkeroncong...
cari tempat makan b4 balik rumah..
last2 g gersik.... meratah nasi ayam penyet awal pagi..
ahhahaha.. dua kali dah makan ayam penyet tgh malam...

dalam pkul 1.30 balik rumah..
kol 2 macam tu bru la sampai ke rumah..
bayar hutang ngan ALLAH pastu baru tidur...

ahad aku n azie kuar lagi.. pergi bli printer..
aku menyempat skali la beli handphone...
handphone secondhand jer..
malas nak bli yang ori dulu..
untuk backup hp lama b4 nazak...
but its look new...
hehhehe...

isnin bermula hidup kuliah untuk week kedua..
last night, aku dapat tau yang tarikh start kuliah dah ditetapkan...
amat berbeza dengan diploma n degree..
diploma start 30 mei 2011 n degree start 12 september 2011...
aku tak tau nak buat pa time cuti nanti...
nak cuba cari kerja..
kalau dapat jadi guru sandaran kot.. hehhe...
guru sandaran kat sekolah dulu..
hehhehe....

i got to go..
getting bath n prayer...
bye.. have a nice day all..

No comments:

Post a Comment