Tuesday, August 24, 2010

a lot of story..

salam all..

seperti dalam tajuk aku tu "a lot of story"
memang banyak la jugak story nak share... 
coz lama dah tak update blog..
bz la katakan.. kunun la..
hahah...
btw, last weekend saya attend la satu event ni..
even pun event ni kecil2 je.. but very enjoyable..
trust me.. but only 2 gurlz that tym n the rest is boy...
its ok to me.. but to my friend hmm.. no comment..
as usual la budak2 laki akan kenakan ompuan..
actually aku yang slalu jd mangsa dari dulu..
bawa sabar je.. tu la dinamakan friendship...
b4 g event tu, aku ada test akaun.. ngaa...
i hope i have done the best for that test..
account my fav subject tu.. heheh
so, i need to score it..


hmm.. what next..
aaaa... nak crta sal test costing hari ni..
alahai, punya la aku blajar bagai nak mati je...
bila discuss soalan lepas habis test...
hmmm... hampa. coz ada salah.. 
biasa la tu.. but aku still rasa kecewa...
penat2 belajar tp salu kna tipu dengan soalan.. ngaaa...
lets it go... abaikan..
wait n see je la result nanti..
n my shedule 4 next week are very2 pack..
nak tau...

*27.08.2010-quiz management*
*30.08.2010-test agama*
*01.09.2010-test management*
*02.09.2010-quiz law*
*03.09.2010-hantar first draft esei*

alahai.. pasal esei tu bila nak buat.. kalau dah banyak test..
dah la majority test pasni reading subject..
tu yang buat aku lemah tu..
huhhuh...
btw, aku perlu jugak tempuh benda tu..

next story is about degree...
aku apply kat melaka... ngee..
tak de maksud nak dekat ngan someone.. but no choice..
there are only 3 campus that we can choose..
-kelantan, melaka n samarahan-
ofkoz aku tak nak kat sarawak n kelantan..
nak tau sebab ke??
kalau kat sarawak, hmmm, memang la bnyk kwn but rasa lalai jer..
huhuh... tahts y aku perlu juahkan diri dari sini dulu...
sorry friend.. bukan niat nak tinggalkan korang.. tp aku fikir masa depan aku..
kalau nak ambik kelantan... 
alahai, masalah besar tu... jauh sangat..
cost tambang mahal jugak..
nak g kelanatan kena naik 2 flight.
ish3... dasyat..
if melaka, kos tambang pun kurang..
then, bnyk tempat aku dapat pergi..
n aku nak belajar survive hidup kat luar sarawak..
mum, please izinkan ye..
sampai bila saya nak dok dalam ni je.. huhu...
promise blajar betul2..
demi parents n family..
also demi masa depan aku n cita2 aku...

next...
weekend ahari tu mata aku teramat la sangat mengantuk tym baca nota costing..
tanpa disedari mata aku pun terlelap..
aku mimpi indah tgh hari tu..
ish3.. tak perlu la nak crita..
its only the guys taht i really love till now..
i cant remove him from my life..
n my friends always cakap ada jodoh..
ish3... jodoh tak ke mana..
hhhah.. i hope it will be true..

hmmm... tadi aku btol2 la rasa dehydrated...
lemah satu badan.. tp aku gagahkan juga..
lepas mkn punya la bertenaga... ish3.. 
selera makan aku sekarang dah bertambah.. hehe...
tp bila la bdn aku nak nampak berisi erk???
tak sabar la..

next story is about my sis..
dah genap 9 bulan.. so tunggu hari je lagi nak deliver anak..
waa.. newborn baby...
baby boy semestinya.. 
jadi baby sitter la aku pasni.. heehhe..

k.. i think tahts all..
lelah dah menaip..
kerja far ayang tak faham2 lagi dah menunggu..
k daaa..
arigato gozaimas..


No comments:

Post a Comment