Saturday, July 24, 2010

hmmm...

salam...
actually hari rabu lepas nak post blog.. but.. kekangan masa yang xdijangka...
hmmm.. mcm biasa la hari rabu ada koku ptg tu...
hujan.. pergi ke tak.. last2 g jugak.. budak baik katakan.. hehhe..
xtvt untuk koku tu adalah senaman AEROBIK... alamak... boring nyerr...
btw, tgh aerobik hujan rahmat turun dengan lebatnya..
then kitaorg pindah tempat g DJ...
wargh... dalam ni baru best... muzik pun dengar.. jd aerobik pun best gak..
hmmm... naik penat aku dibuatnya.. hahaa..
tidow awal... hehhe..
pagi esok nya ada quiz... ngaa... first quiz untuk sem nie....
alhamdulillah, semua ok.. hope full mark...
then, ada kelas law.. mak ai.. dengar je perkataan law tym dulu.. seram..
btw, pas dapat lecturer yang punya banyak happy, wargh.. aku mula minat law...
ngeee.. best dow...
hari jumaat tu, iaitu semalam.. aku diajak oleh aisyah g kch.. ngaaa..
dah la bajet semput, nak tak nak paksa la ikut.. huhuh..
tolong kwn.. ikhlas tau..
punya boring kelas hari jumaat.. x motivated langsung aku..
huhu....
otw balik dari kch, aku dah agak dah jalan jam..
sakit kaki aku thn clutch lama2... ngaa... menyampah a mcm tu..
dah la rushing nak g pustaka pastu.. huh..
sorry azie menyusahkan kau iron baju aku..
btw thanx friend..
g la pustaka dalam keadaan hujan.. huh... basah lagi...
btw,, program tu best la jugak..
then, ada anding.. ngee.. lama dah tak jumpa anding.. best..
hbis program dalam kol 10.30 camtu.. best..
tp choo dari pustaka lam kol 11...
hmmm... then semua kata lapar... dengan baik hatinya en idris bawa makan kat satok..
tp duit sendiri ya.. haha...
its ok... sv budget gak mlm tadi... so mkn je la burger ngan air panas.. 
sekali sekala... takkan la nak mkn tempat standard je kan..
ehheh.. gila habis borak dengan mat2 burger.. hhaaa..
gerak balik uitm lam kol 12 camtu.. hehe...
sampai2 uitm lam kol 1...
first tym tu.. huhuhu...
kemengantukan yang amat sangat membawa kepala ku trus tidur mlm tadi..
punya aher bgun pagi tadi.. but aku tak tinggal subuh ok..
then, roy msg aku.. ckp lapar...
mkn la kat kantin.. hehheh...
dah hbis mkn, g buat muka tembok mintak cop persatuan then dapat cop u...
pastu,, g tidow... hehhe...
bgun2.. tak tau  nak buat apa...
dah tu azie ckp nak discuss bel pas maghrib.. mandi je la..
dah hbis mandi ckp lepas isya'..
huh.. sabar je la..
perut ku kelaparan tadi, so ingatkn nak mkn mi..
tengok2, heater aku buat hal.. benci nya aku...
menyampah.. semua aku buat hai macam suruh aku jd tak betul..
tak suka la macam tu...
huhuhuh...
dah la.. nak shut lappry lagi.. bye..
thanx for reading benda alah ni...
salam..

No comments:

Post a Comment